Kubuntu Gutsy Update

Listopad 22, 2007 at 11:53 (računala) (, )

Za vikend sam napravio, u biti pokušao napraviti, upgrade sa 7.04 na 7.10. Upgrade je pucao 5-6 puta i to ne zbog nekog po meni objašnjivog razloga, nego se jednostavno aplikacija za upgrade sruši (KDE crash report). Ovo me podsjeća na dobre stare win dane (ne one iz Opatije). Nakon što se sistem podigao nije bio baš u optrebljivom stanju, tako da sam se udlučio za svježu instalaciju. Ionako sam već duže vrijeme htio isprobati 64bitnu verziju, tako da rekoh ajde nema veze. Samo da napomenem da sam sretni vlasnik HP nx6325 laptopa i dobitne kombinacije Broadcomovog wireless chipseta i ATI-jeve (AMDove?) X1150 grafičke kartice (za koju mislim da nikada neće biti drivera, sustav ju prepoznaje kao X200). Nakon svježe instalacije manje više je uslijedila standardna procedura instalacije upgradea i ostalog softvera i to dolazimo do slijedećeg problema, a to je flash. Nije da mi nešta posebno fale one dosadne pop-up reklame, koje se nalaze na većini domaćih portala, već i ja volim tu i tamo pogledat kakav klipić s jubitoa. Poslije utrošenih par sati na sve žive hackove s neta nisam uspio natjerati da flash da radi. Pokušaji natjerivanja bežične kartice također nisu urodili plodom tako da sam se odlučio vratiti na dobru staru x86 verziju. Nažalost (moju) ovdje također imam problema s bežičnom mrežom (za grafičku sam se pomirio da neće nikad pokazati svoj puni potencijal). Moram priznat da je za vrijeme oživljavanja bežične strpljenje već bilo pri kraju, pa su trud i zalaganje malo splasnuli. Tako da se nakon skoro godinu dana korištenja (k)ubuntua planiram vratiti na dobri stari debian (testing), na kojemu nisam imao ovakvih problema (osim 3D-a za grafičku, ali nije da mi je to baš nešt posebno potrebno). Ne znam ni sam zašto sam prešao na ubuntu, zato jer sam obično antihype orijentiran, ali eto izgleda da me omamio sav taj eye-candy i wizardi ;). Ubuntu me sve više podsjeća na Mandrake (današnja Mandriva) i razloge zašto sam prešao na Debiana.

Mali update što se tiče problema s Firefoxom, problema je nestalo nakon što sam maknuo Firebug.

Oglasi

Komentiraj

