RSS reader

Listopad 11, 2007 at 13:53 (računala) (, )

Nikako da nađem dobar RSS reader. Prvo sam koristio SAGE plugin za Firefox, što mi se baš nije svidjelo. To je značilo da ako želim pristupati svojim feedovima moram na računalu imati plugin instaliran što ponekad nije bilo baš moguće. Zadnjih godinu dana koristim netvibes koji mi je dosta dobar, ali… Danas sam napravio migraciju na google reader. Razlog za migraciju je taj da mi u netvibes više ne stane feedova, barem da to izgleda donekle pregledno bez previše skrolanja( pogotovo kad čitam na notebooku). Netvibes mi se sviđa što podržava favicone i tabove, što je šaren i općenito se da dosta podešavat. Iako nisam nikad bio ljubitelj eye-candya nekako mi se sviđalo to fancy sučelje. Razlozi zašto do sada nisam prelazio na google? Općenito mi se u zadnje vrijeme ne sviđa ponašanje Googla, pokušaj globalne dominacije 😉 i kupovina svega i svačega (kako objektivni razlozi za ne volit google). Pročitao sam negdje da postoji teoretska mogućnost da se, recimo, u google readeru vide samo feedovi koje dolaze sa feedburnera (googlova akvizicija), što ne znači da će se to uistinu i dogoditi, pogotovo što se Google (još?) ne ponaša (pre)bahato. Nekako sam oduvijek volio koristiti koliko toliko nezavisne programe pa imam malu averziju prema GR-u, ne toliko što se tiče privatnosti (većina feedova su tech/geek/linux blogovi), tako mi je svejedno što će netko znati šta me zanima ili što čitam. Da ne ispadne da samo gunđam, zanimljive su mi neke opcije poput popisa neaktivnih feedova, što je poprilično korisno, pogotovo ako se prati nekih 60-ak(nakon današnje revizije i uklanjanja nekih) feedova. Dobra mi je i mogućnost stavljanja one zvjezdice (favorites?), pa se kasnije može lako doći do toga. Umjesto toga, dosad sam stavljao takve stvari u razne bookmarke pa mi je trebalo poprilično vremena da ih ponovno pronađem. Za sad ostajem na GR-u, barem dok ne naletim na nešto bolje (ili dok Google otvoreno ne krene u globalnu dominaciju).

Oglasi

2 komentara

  1. Toni Aničić said,

    Ja koristim netvibes, ostale nisam ni isprobao 🙂

  2. area42 said,

    Pa i meni je do sada dobro radio, ali mi je postala gužva. (Doma) većinom koristim notebook koji ima 15” ekran pa netvibes malo gubi na preglednosti, još jedna mana mu je ta što ne možeš ići daleko u prošlost, nego samo nekih 10-20 postova osim onih koje vidiš na ekranu.

Komentiraj

